SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA


1. Splošno


Trgovina www.sivalna-tehnika.si je spletna trgovina, ki prodaja šivalne stroje, likalno tehniko, krojilno tehniko in opremo za tekstilno industrijo. S spletno trgovino Šivalna tehnika (v nadaljevanju trgovina sivalna-tehnika.si«) upravlja podjetje ŠTULAR d.o.o., Koroška cesta 26, 4000 Kranj, matična številka:  3482456, davčna številka: SI13800027.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22 – ZVPot-1–ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22 - ZVOP-2), Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 130/22 in 18/23 – ZDU-1O - ZEKom-2). 


Spletna trgovina omogoča nakup potrošnikom, samostojnim podjetnikom, pravnim osebam in drugim pravnorganizacijskim oblikam iz Slovenije (v nadaljevanju uporabnik ali kupec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in uporabnikom. 

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in mora pred oddajo naročila obkljukati, da se z njimi strinja, drugače ne more oddati naročila.

 

2. Dostopnost informacij

Trgovina sivalna-tehnika.si kot prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
 - podatki o identiteti prodajalca (ime in sedež podjetja ter matična in davčna številka)
- kontakti podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (e-naslov, telefon)
- način in rok dostave artiklov
- informacije o načinu plačila
- informacije o odstopu od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 134. členom  ZVPot-1; v primerih, ko potrošnik v skladu s 135. členom ZVPot-1 nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 
Trgovina sivalna-tehnika.si se ne zavezuje za popolnost in pravilnost podatkov na spletni strani www.sivalna-tehnika.si, niti se ne zavezuje za popolnost in pravilnost tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala.
Zaradi različnih grafičnih nastavitev monitorjev so možna odstopanja barv pri artiklih.

 

3. Vrste uporabnikov

Za nakup na spletni strani www.sivalna-tehnika.si registracija ni potrebna.

Uporabnik pa si lahko ustvari profil na spletni strani, če to želi.

 

4. Cene

Cene izdelkov so v evrih (EUR) in vsebujejo DDV ter veljajo samo za slovenski trg. Cene so zagotovljene v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko dnevno spremenijo.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila (točka 6).
 
Popusti, promocijske kode in boni se ne seštevajo. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. 

Prodajna pogodba med trgovino sivalna-tehnika.si in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovina sivalna-tehnika.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo z naslovom potrditev naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino sivalna-tehnika.si kot kupca.

Pridružujemo si pravico do napake pri objavi cene. V primeru napačne objave cene, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo trgovina sivalna-tehnika.si kupcu omogočila odstop od nakupa.

Redna cena je maloprodajna cena, ki vključuje tudi davek na dodano vrednost. Redna cena je cena blaga, ki ga podjetje prodaja v svojih prodajalnah in v spletni trgovini.


V spletni trgovini ima lahko blago določeno tudi vašo spletno ceno, to je redna cena zmanjšana zaradi prodaje v spletni trgovini.

 

5. Naročilo

Trgovina sivalna-tehnika.si se ne obvezuje, da so vsi artikli, prikazani na spletni strani, na zalogi. Informacije o stanju zalog posameznega izdelka so navedene na spletni strani zraven samega izdelka, informacije o dobavnem roku pa pod statusom zaloge izdelka »Na zalogi«. Če naročenega blaga trgovina sivalna-tehnika.si zaradi eventualnih sprememb s strani dobavitelja ne more odpremiti v obljubljenem roku, o tem obvesti kupca po e-pošti. Kupec v tem primeru lahko odstopi od pogodbe ali pa si izbere drug izdelek.
 
Prodajna pogodba med trgovino sivalna-tehnika.si in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovina sivalna-tehnika.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo z naslovom Potrditev naročila).
Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino sivalna-tehnika.si kot za kupca. Naročila se kupcu shranijo v njegov profil v zavihek Pregled računov, če ima ustvarjen profil.
 
Naročilo izdelkov je možno tudi preko e-pošte narocila@sivalna-tehnika.si ali telefonske številke 04/236 50 30 med 8. in 16. uro, razen sobote in nedelje.

 

6. Načini plačila

Trgovina sivalna-tehnika.si omogoča naslednje načine plačila za nakupe:
 
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro),
- s spletno aplikacijo PayPal po povzetju z odkupnino,
- po povzetju z odkupnino,
- ali z nakazilom na transakcijski račun NOVA LJUBLJANSKA BANKA d.d.: SI56 0288 9026 2499 908 po ponudbi/predračunu.
 
Za nakupe v drugih državah članicah EU velja plačilo po predračunu.

 

7. Prodajna pogodba - račun

Prodajna pogodba - račun je sklenjena v slovenskem jeziku. Ob prevzemu blaga prejme kupec natisnjen račun za kupljene izdelke skupaj z izdelki v paketu in garancijskim listom.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Kopija računa bo skladno z veljavno zakonodajo še 10 let po zapadlosti shranjena pri podjetju ŠTULAR d.o.o., Koroška cesta 26, 4000 Kranj in jo lahko prejmete na pisno zahtevo preko e-naslova info@sivalna-tehnika.si za tekoče koledarsko leto.

 

8. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da morajo pravne osebe vpisati druge podatke pri oddaji naročila (ID za DDV ter naziv družbe). 
Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: družbam, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru reklamacijskih pogojev iz točke 11.
 
pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe), saj zanje ne velja ZVPot-1.
 

 
Trgovina www.sivalna-tehnika.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
 
-          z nakazilom na transakcijski račun po ponudbi/predračunu
-          po povzetju z odkupnino

 

9. Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago, storitve in digitalno vsebino za namene zunaj njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

V skladu z ZVPot-1 ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.
 
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti na naslov ŠTULAR d.o.o., Koroška cesta 26, 4000 Kranj, ali po elektronski pošti na info@sivalna-tehnika.si). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec, dostopen v PDF obliki na povezavi:
 
Zahtevek je na voljo v PDF obliki na povezavi: PDF

V primeru izpolnitve zahtevka v PDF obliki mora podjetje nemudoma potrditi prejem obvestila o odstopu.
 
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po podanem obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. 

Podjetje vam bo vsa prejeta plačila povrnilo nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. 
Potrošnika bremenijo stroški vračila blaga. Podjetje ne sprejema pošiljk z odkupnino.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Ogled in preizkus artiklov sme potrošnik opraviti le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. V primeru vračila blaga, ki je poškodovano ali je njegova vrednost zmanjšana zaradi posledic ravnanja potrošnika, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, potrošnik odgovarja prodajalcu za takšno zmanjšanje vrednosti blaga.
 
Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 04 236 50 30 ali nam pišite na info@sivalna-tehnika.si

 

10. Garancija

Za blago, za katero je izdana garancija, trgovina sivalna-tehnika.si najpozneje ob dobavi blaga potrošniku izroči garancijski list garanta (podjetje, ki je dajalec garancije, ali pri njegovemu pooblaščenemu servisu.)

Garancija se lahko uveljavlja pri garantu z garancijskim listom in računom.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. 

Če proizvajalec v roku 30 dni oziroma dodatnem podaljšanjem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Ne glede na tretji, četrti ali peti odstavek tega člena lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Zgoraj naštete pravice pripadajo tudi osebam, ki se po ZVpot-1 ne štejejo za potrošnike.

 

11. Stvarna napaka

Stvarno napako lahko potrošnik uveljavlja pri nakupu katerega koli izdelka, če izdelek ne deluje, nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
-        je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
-        izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
-        prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu z ZVPot.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga (t.i. pravica do zavrnitve).

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.

Potrošnik lahko uporabi sledeči PDF dokument za obvestilo o skladnosti: PDF

Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Pravice potrošnika prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

 

 

 

 

 

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med samo dostavo, je potrebno izvršiti reklamacijo pri dostavni službi, odvisno od načina pošiljanja in nas o reklamaciji obvestiti na info@sivalna-tehnika.si.

 

12. Dostava in poštnina

Čas dostave od prejetega naročila je 2 - 3 delovnih dni po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu.
 
Dostavlja  Pošta Slovenije.
 
Stroški dostave se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini www. sivalna-tehnika.si.
 
Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN. Ta strošek ni vračunan v kupnino in nanj nimamo vpliva.

To pomeni, da v primeru plačila po povzetju plačate vrednost paketa, strošek pošiljanje ter provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije.

Znesek provizije za vplačilo obrazca UPN si lahko ogledate na strani Pošte Slovenija po vsakokratnem veljavnem ceniku storitev na https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-ostalih-storitev.pdf

 

13. Preklic naročila

Uporabnik spletne trgovine www.sivalna-tehnika.si, lahko prekliče naročilo blaga še isti dan oddaje naročila do 14. ure oz. naslednji dan do 14. ure, če je bilo naročilo oddano po 16. uri.

Preklic naročila je možen izključno preko e-pošte info@sivalna-tehnika.si, kjer morajo biti navedeni podatki: številka naročila, ime in priimek kupca, naslov kupca.

 

14. Varovanje osebnih podatkov

ŠTULAR d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po ZVOP-2 in Splošni uredbi o varstvu osebnih podatkov ter se zavezuje, da bo pri poslovanju s strankami ravnal skladno s Politiko zasebnosti objavljeno na spletni strani /politika-zasebnosti.

 

 

15. Mnenja, priporočila, pohvale, pritožbe

Mnenja, priporočila, pohvale in pritožbe, ki jih kupci napišejo, so pomemben del funkcionalnosti spletne trgovine in poslovalnice Šivalne tehnike.

Podjetje ŠTULAR d.o.o. vabi, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine ter obiskovalec poslovalnice Šivalna tehnika. Vsako mnenje, ocena, priporočilo, pohvala ali pritožba bo posebej obravnavana s strani uprave ter ustrezno rešena v čim krajšem času.

ŠTULAR d.o.o. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu blagovne znamke Šivalna tehnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah.

 

16. Spori

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine http://www.sivalna-tehnika.si med kupcem in ŠTULAR d.o.o., bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je stvarno pristojno sodišče v Kranju.

Podjetje potrošnika seznanja, da družba ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZisRPS).

 

17. Podatki o podjetju

Naziv: ŠTULAR d.o.o.
Naslov: Koroška cesta 26, 4000 Kranj
Spletna stran: http://www.sivalna-tehnika.si
E-pošta: info@sivalna-tehnika.si
Telefon: 04 236 50 30
Identifikacijska številka za DDV: SI13800027
Transakcijski račun NOVA LJUBLJANSKA BANKA d.d.: SI56 0288 9026 2499 908